Ana içeriğe atla

Mini Yelek


4-5 numarali sisle 16 ilmek baslayin.1 sira ters örün ve tek yönden her sirada 1 er ilmek aritirin.Toplam 26 ilmek oluncaya kadar.26 ilmikten sonra 4 sira artirma yapmadan düz isleyin.Artirma yaptigimiz yerden 1 er ilmik eksiltmeye basliyoruz ve kol icinde 5 ilmek kesiyoruz..Her sirada hem kol altindan hem de önden 1 er ilmek eksiltiyoruz..(eksiltmeleri ve artirmalari 2 ilmek isleyip öyle artirma yaptim).2 ilmek kalinca kesiyor ve diger yana ayni islemi uyguluyoruz..
Arka icin 45 ilmek basladim ve kol altina kadar ördüm 5 er ilmek her iki yandan kestim ve bundaki ilk 5 sirada her defasinda 1 eksittme ondan sonraki siralarda 3-4 sirada bir her 2 yandan eksiltme yaptim ve son 20 ilmek kalana kadar sonra bunlari 3 kerede 2 ilmek kalana kadar ayri ayri kesiyoruz...Önce yanlari dikiyoruz ve ön koltuk altindan arka koltuk altina ilmek cikariyoruz.Benim ipima göre önde 16 askilar icin 25 arka kol icinde 20 ilmik cikardim 6 sira örüyoruz ve kesiyoruz diger tarafida ayni sekilde yapiyoruz..Ön arka yaka ve yan lastikler tüm örülecek..Arka yakanin ortasindan basladim ilmek almaya ve 6 tane yaka icin sonra yan taraflara 25 ilmek cikarmistik onun üzerinden yine 25 ilmek aldim ve ön arkadan ayni sekilde ilmik alarak bunlarida 6 sira isledim ve kestim bukadar.Ölcü 34-36 bedeb icindir ipinize ve gögüs ölcünüze göre sayilar degisecektir verdigim ilmik sayilari sadece fikir olsun diye verilmistir..








Yorumlar

halime dedi ki…
çok ğüzel olmuş.tarini bekliyorum..
kolay ğelsin....
Celeste dedi ki…
Salut,
J'ai adoré visiter votre blog,J'adore les boleros et je trouve les votres très beaux.
A bientôt.
Celeste
Örgükolik dedi ki…
ellerine sağlık yoncam.çok hoş görünüyor
rosana dedi ki…
Ola minha querida,tudo bem com você?
Que lindo seu trabalho,eu gostei muito.
beijos e fique com Deus.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil bere

şal için 4 tane 50 gramlık ip almıştım.Şala 3 den biraz daha az gittii kalan ipede şapka yaptım. 5 şişle ördügüm en zevkli örgülerden biri.Yapmak isterseniz anlatımı ve şemaları için yorum yazın yada mail yazarsanız seve seve anlatır ve şemaları gönderebilirim Şeması bu 5 şişle başlıyoruz tekrar bölümlerini 1 er kere tekrarlayınca yeterli geliyor ,eger 6-7 yaş için yapacaksanız  en üsteki tekrar bölümünü 1 kere yapın

Kapşonlu Örgü Modelli Bayan Yelek

YUMAK: 6 ŞİŞ NO: 6 BEDEN: 38-40 ÖN: 43 ilmek başlanır. 1 düz-1 ters, 5 cm lastik ör’ülür.lki kenara ön bant için 6 ilmek lastik devam eder.Örneğin kuruluşu: 6 lastikle düz-1 ters-14 düz- 6 lastik olarak ilk sıra tamamlanır. 16 düz olan kısımda, 6 sırada bir burgu yapılır: 8 ilmek 1 sola burgu, diğer sekiz ilmek sağa burgu. 3. saç örgüden sonra, bel kısmından her ön yüzde, 6 tersten sonra 1 ilmek kesilir. Düz ilmekler bitene kadar kesme yapılır.Bir burgu daha yapılır. Bu kez yaka eğimi için, diğer kenardan 2 sırada 1, lastikten hemen sonra 1 ilmek kesilir. 8. saç örgüde saç örgüsü 2′şer eksiltilir, bu kez 3+3 burgu ile devam eder. 3 saç örgüden sonra, saç örgüsü 2′şer eksiltilir ve 2+2 burgu ile devam eder. 4 kez saç örgüden sonra yedek şişte bekletilir. Diğer ön aynı şekilde, zıt yönde tamamlanır. Bir kenara, ön lastik kısma 2 düğme iliği açılır. (33. sırada ve sonraki 20. sırada)  farklı yelek modelleri, modern yelek örnekleri, en güzel yelek çeşitleri, farklı k

örgümüzü nasıl düzgün dikeriz

Örgüde kalın ve kaba dikiş görüntüyü bozar.Onca emek vererek işlediğimiz örgüler,dikiş yüzünden güzel görünmez.Bir çok teknik denedim ve en kolay ve güzel olanları sizlerle paylaşıyorum.Videonun orjinali youtubededir.Türkiye girişleri yasak oldugu için başka bir yere yükledim.Umarım yaptıgınız örgüler bu dikiş tekniğiyle muhteşem görünür kolay gelsin.. Burdan bakabilirsiniz     Orjinal Video