Ana içeriğe atla

Yeni yaptığım bir Şal

 
  
  
  
  
  
 Kendi tasarımım olan bir şal.Motif ve trabzanları birleştirerek yaptım.Yapılışını isterseniz yorum kısmına mail adresinizi bırakarsanız şemasını ve sayılarını gönderebilirim

15 aralık 2010 :(
sayılar tam aklımda degil ama yapımını ve motiflerin şemasını verebilirim.

Şalın boyunu ne kadar istiyorsan okadar zincir çek.Üzerine 2 li trabzan yap tam ortada artırma yapacaksın 4 tane artırma olacak arasına 2 zincir çek her sırada ve bu artırma şala V şeklini verecek.Sayılarını hatırlamıyorum  kafadan yapınca bir yere not da etmedim.Bir şey daha öğrenmiş oldum  ''tasarladıgın şeylerin notunu tut yonca''

4 sıra trabzandan sonra bir sıra 1 trabzan atladım  2ciye battım ve 2 tane trabzan yaptıkdan sonra 1tane atladıgımın üzerine dönerek 1trabzan daha yaptım.Çaprazlıyoruz buda hafif delikli yapıyor buraya istedigin modeli yapabilirsin.

Motifini bundan yaptım





Şalın uç kısımları

Yorumlar

biryudumhobi dedi ki…
foruma üye olduktan sonra mail gelecek ve sizde onaylanması için linke tıklsamanız gerek yaptıysanız yinede giremiyosanız belki siteden kaynaklanabilir. edacroche adminede yazabilirsiniz giremezseniz eğer bdenim bu konuyla bilgim yok malesef arkadaşım.
Moda ve Hobi Perisi dedi ki…
slm bana yaptığınız bu şalın açıklamasını gönderebilirmisiniz acaba teşekkürler mail adresim renosufuk@hotmail.com
yonca dedi ki…
Şalın yapımını ve ilgili resimleri ekledim moda perisi..Mail de gönderdim Moda perisi
Kolay gelsin

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil bere

şal için 4 tane 50 gramlık ip almıştım.Şala 3 den biraz daha az gittii kalan ipede şapka yaptım. 5 şişle ördügüm en zevkli örgülerden biri.Yapmak isterseniz anlatımı ve şemaları için yorum yazın yada mail yazarsanız seve seve anlatır ve şemaları gönderebilirim Şeması bu 5 şişle başlıyoruz tekrar bölümlerini 1 er kere tekrarlayınca yeterli geliyor ,eger 6-7 yaş için yapacaksanız  en üsteki tekrar bölümünü 1 kere yapın

Kapşonlu Örgü Modelli Bayan Yelek

YUMAK: 6 ŞİŞ NO: 6 BEDEN: 38-40 ÖN: 43 ilmek başlanır. 1 düz-1 ters, 5 cm lastik ör’ülür.lki kenara ön bant için 6 ilmek lastik devam eder.Örneğin kuruluşu: 6 lastikle düz-1 ters-14 düz- 6 lastik olarak ilk sıra tamamlanır. 16 düz olan kısımda, 6 sırada bir burgu yapılır: 8 ilmek 1 sola burgu, diğer sekiz ilmek sağa burgu. 3. saç örgüden sonra, bel kısmından her ön yüzde, 6 tersten sonra 1 ilmek kesilir. Düz ilmekler bitene kadar kesme yapılır.Bir burgu daha yapılır. Bu kez yaka eğimi için, diğer kenardan 2 sırada 1, lastikten hemen sonra 1 ilmek kesilir. 8. saç örgüde saç örgüsü 2′şer eksiltilir, bu kez 3+3 burgu ile devam eder. 3 saç örgüden sonra, saç örgüsü 2′şer eksiltilir ve 2+2 burgu ile devam eder. 4 kez saç örgüden sonra yedek şişte bekletilir. Diğer ön aynı şekilde, zıt yönde tamamlanır. Bir kenara, ön lastik kısma 2 düğme iliği açılır. (33. sırada ve sonraki 20. sırada)  farklı yelek modelleri, modern yelek örnekleri, en güzel yelek çeşitleri, farklı k

örgümüzü nasıl düzgün dikeriz

Örgüde kalın ve kaba dikiş görüntüyü bozar.Onca emek vererek işlediğimiz örgüler,dikiş yüzünden güzel görünmez.Bir çok teknik denedim ve en kolay ve güzel olanları sizlerle paylaşıyorum.Videonun orjinali youtubededir.Türkiye girişleri yasak oldugu için başka bir yere yükledim.Umarım yaptıgınız örgüler bu dikiş tekniğiyle muhteşem görünür kolay gelsin.. Burdan bakabilirsiniz     Orjinal Video