Ana içeriğe atla

Bebek takımı

 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızlara Örgü Etek /açıklama

 Bitirdikten sonra yayınlamayı düşünüyordum ama arkadaşlar çok istiyor diye yaptıgım yere kadar ve resimlediğim kadar anlatmaya çalıştım.. verecegim ölçüler 6-7 yaş içindir. (bu ölçülerle etek biraz büyük oldu ,ölçüleri biraz küçültün siz) 45 zincir çekerek başlıyoruz ve üzerine 41 tane 2litrabzan yapıyoruz.Şemaya bakarsanız bir taraftan 3 eksiltip 3 tanede artırma yapılmış.Bu şekilde 51 sıra yaptım. (öreceginiz çocuga ölçerek işleyin biraz büyük yaptım ben cimcimem yanımda degil) . Yukardaki şemaya göre işlediğimizde aşağıdaki gibi bir şekil elde edecegiz.. Bu şekli yine aşağıdaki resimde oldugu gibi katlıyor ve dikiyoruz.Ben iğneyle diktim daha düzgün oluyor..

Kızlara Örgü Etek

AÇIKLAMALAR VE RESİMLER BURDA

Kızlara Örgü Etek

Modeli çok beğendim, uç kısımlarının yapılışını çıkarabilirsem cimcime bir prensesim var ona işlerim..