Ana içeriğe atla

Erkek Çocukları için Sarı Bere ve Atkı Anlatımlı





Kış geldi çocuklarımız üşümesin.
Bere(kalın iple daha güzel oluyor)
102 ilmek başlayıp bir sıra ters örün.

1.sıra:1 kenar ilmeği,*1 düz,6 pirinç (1d,1t,1d,1t,1d,1t),1 düz,3 ters,2 düz,2 ters,2 düz,3 ters* işaret arası **sıra sonuna kadar tekrar,1 kenar ilmeği.

2.sıra:1 kenar ilmeği,1 ters,6 pirinç (1t,1d,1t,1d,1t,1d) ,1 ters,3 düz,2 ters,2 düz,2 ters,3 düz işaret arası **sıra sonuna kadar tekrar,1 kenar ilmeği.

12 sıra bu şekilde örüp saç örgüsünü yapıyoruz.Kırmızı ile yazdığım ilmekleri 3 erli saç örgüsü yapıyoruz.

Sonraki sıralar aynen örülecek sadece kırmızıyla yazılan ilmekler artık 6 düz olarak örülecek.12 sırada bir saç örgüsü yapılacak.

Atkı
Atkısının modeli tamamen kendi hayal gücümdür :)

3 kenar ilmegi (ters yada haroşa) 1 düz 6 pirinç (arka sıradan gördügüm gibi ördüm tersi ters düzü düz ) 1 düz 3 ters 6 düz (saç örgüsü için) 3 ters 1 düz 6 pirinç ve 3 kenar ilmiği(kıvrılmaması için haroşa ördüm (haruşemi haroşa mi dogrusunu bilen yazsın lütfen)..

İstediğiniz uzunluga gelince kesin..Bir ucuna ipden püsküllerini yapın diğer ucu keserken saç örgüsünü kesmeden işledim ve diger tarafı keserek bitirdim..Saç örgülerini 3-3 ayırdım ve tek tek dügme deliği oluşturacak şekşlde işledim..Diger yarısınıda işledikden sonra yine tüm işleyerek ortada boşlık olşturdum ve 2-3 sıra sonra kestim..

Püsküllü kısma pompom yaptım...Düğmede kulanabilirsiniz ben bereye takım olsun diye pompom yaptım..

Kolay gelsin


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil bere

şal için 4 tane 50 gramlık ip almıştım.Şala 3 den biraz daha az gittii kalan ipede şapka yaptım. 5 şişle ördügüm en zevkli örgülerden biri.Yapmak isterseniz anlatımı ve şemaları için yorum yazın yada mail yazarsanız seve seve anlatır ve şemaları gönderebilirim Şeması bu 5 şişle başlıyoruz tekrar bölümlerini 1 er kere tekrarlayınca yeterli geliyor ,eger 6-7 yaş için yapacaksanız  en üsteki tekrar bölümünü 1 kere yapın

Kapşonlu Örgü Modelli Bayan Yelek

YUMAK: 6 ŞİŞ NO: 6 BEDEN: 38-40 ÖN: 43 ilmek başlanır. 1 düz-1 ters, 5 cm lastik ör’ülür.lki kenara ön bant için 6 ilmek lastik devam eder.Örneğin kuruluşu: 6 lastikle düz-1 ters-14 düz- 6 lastik olarak ilk sıra tamamlanır. 16 düz olan kısımda, 6 sırada bir burgu yapılır: 8 ilmek 1 sola burgu, diğer sekiz ilmek sağa burgu. 3. saç örgüden sonra, bel kısmından her ön yüzde, 6 tersten sonra 1 ilmek kesilir. Düz ilmekler bitene kadar kesme yapılır.Bir burgu daha yapılır. Bu kez yaka eğimi için, diğer kenardan 2 sırada 1, lastikten hemen sonra 1 ilmek kesilir. 8. saç örgüde saç örgüsü 2′şer eksiltilir, bu kez 3+3 burgu ile devam eder. 3 saç örgüden sonra, saç örgüsü 2′şer eksiltilir ve 2+2 burgu ile devam eder. 4 kez saç örgüden sonra yedek şişte bekletilir. Diğer ön aynı şekilde, zıt yönde tamamlanır. Bir kenara, ön lastik kısma 2 düğme iliği açılır. (33. sırada ve sonraki 20. sırada)  farklı yelek modelleri, modern yelek örnekleri, en güzel yelek çeşitleri, farklı k

örgümüzü nasıl düzgün dikeriz

Örgüde kalın ve kaba dikiş görüntüyü bozar.Onca emek vererek işlediğimiz örgüler,dikiş yüzünden güzel görünmez.Bir çok teknik denedim ve en kolay ve güzel olanları sizlerle paylaşıyorum.Videonun orjinali youtubededir.Türkiye girişleri yasak oldugu için başka bir yere yükledim.Umarım yaptıgınız örgüler bu dikiş tekniğiyle muhteşem görünür kolay gelsin.. Burdan bakabilirsiniz     Orjinal Video